пʼятниця, 10 квітня 2020 р.

Завдання на п’ятницю 10 квітня

Любі діти,добрий день!
Зичу праці і старання!
А ще,друзі,всім бажаю
Сил,натхнення на весь день!

5клас Українська мова                                                                                                                          Тема:Звертання Непоширені й поширені звертання Розділові знаки при  звертаннях.                   Повторити ₴57,виконати вправи 455,456 (перебудуйте речення так, щоб підмети в них стали звертаннями).

5клас Українська література
Тема: Контрольна робота 4
Рідна Україна Світ природи
Тестові завдання:
1. У якому поетичному творі Т.Шевченко описує селянську родину?
 а) «Садок вишневий коло хати…»;
 б) «За сонцем хмаронька пливе…»;
 в) «Мені тринадцятий минало».

2. Автор вірша «Не бував ти у наших краях» - це ..
 а) Тарас Шевченко;
 б) Павло Тичина;
 в) Євген Гуцало;

3. Знайдіть слово, що НЕ використовує Т. Шевченко в поезії  «Садок вишневий коло хати…»
а) тополя;
б) зіронька;
в) соловейко.
4. Укажіть, як впливає на ліричного героя звук дзвонів у поезії П.Тичини «Гаї шумлять…»
а) вони огортають ніжною пеленою;
б) вони веселять, як на свято;
в) вони купаютьмов ластівку, 
г)квітують, маюють поля
5. Лось із твору Євгена Гуцала байдуже спостерігав, як наближаються діти, тому що:
 а) дуже знесилився, а до того ж людей не боявся;
 б) намагався приспати їхню пильність;
 в) змирився з тимщо мусить загинути;

6. Укажіть, як діти врятували лося із ополонки в кризі.
 а) прив’язавши за роги до своєї конячини;
 б) підклавши йому під черево товсті палиці;
 в) прорубавши від берега до ополонки доріжку.

7. Установіть відповідність 
Літературний герой Репліка
1.Шпичак  
(«Лось»)                               аПрокинулась? Буде тобі забавка —   будеш мати, кого глядіти... 
2.   Панський десятник  б) Не моє діло, панові будеш казати. 
(«У бур'янах»)Ну, швидко, а то прогул писатиму.
3.   Баба  в) Що вийде? Розбіяка вийде — ось що!
(«У бур'янах»)      Ото чули про Кармелюка, а це другий буде такий.
4    Батько Григор                              гУсі на кутку кажуть, що з вашого Тараса,
          («У бур'янах»)                                    мабуть, щось добряче вийде. 
                                                           д)  Ану замовчіть мені, бо дістанеться вам  
                                                                 од мене й од батька вашого! Будете розумні,то                                                                                            матимете й собі м'яса, не скривджу. 
8. Порівняння вжито в рядку
а) За сонцем хмаронька пливе, червоні поли розстилає...
б) Затихло все, тільки дівчата та соловейко не затих.
в) Садок вишневий коло хати, хрущі над вишнями гудуть...
г) А туман, неначе ворог, закриває море...
9. Прочитайте уривок з вірша.
Коли зірка йде по воду 
весело сміється...
У ньому використано
а) епітет
б) порівняння
в) гіперболу  
г) персоніфікацію
10Зображення предметів чи явищ природи як живихістот це
а) Епітет 
б)Анафора
в) Алітерація 
г) Персоніфікація
11. «Кругленький, як підпалок, з підпалкуватим, добре випеченим
обличчям, у розтоптаних, з довгими халявами чоботях, у яких
він тонув мало не по пояс»,- це портерт
а) Батька Тараса 
б) Діда Тараса
в) Дядька Шпичака
г) Пана Енгельгардта
12. Установіть відповідність.
Назва вірша 
1 «Не бував ти у наших краях!» 
«Блакить мою душу обвіяла...» 
3 «Гаї шумлять»
Уривки з вірша 
а) Струмок серед гаю я к стрічечка,
    Н а квіт ці метелик мов свічечка...
б)  Затихло все, тільки дівчата
    Та соловейко не затих.
в) Там же небо — блакитні
   простори...
   Там степи, там могили, я к гори.
г) Милуюся-дивуюся,
  Чого душі моїй так весело.

11 клас Українська мова
Тема:Практична риторика Інформаційні жанри(представлення,пояснення,інструкція,повідомлення)
Вивчити ₴53,виконати вправу 2(прочитайте текст і виконайте завдання ст.189-192);
Напишіть інструкцію про безпеку поводження в турпоході для учнів молодших класів.

четвер, 9 квітня 2020 р.

Завдання на четвер 09 квітня

         Доброго дня,дорогі діти.Бажаю вам гарного настрою та міцного здоров'я.
         Нагадую,виконання письмових робіт,відповідно до дат,опублікованих у матеріалах є           обов'язковими.                                            

           8 клас Українська література
          Тема:Юрій Винничук "Місце для дракона"- повість про сучасний світ, у якому й досі                  живуть "драконячі закони"
          Прочитати матеріал підручника ст.187-192;виконати тестові завдання,відповіді                            переслати  на мою сторінку в Telegram;подивитися відеоурок за твором Юрія       
          Винничука "Місце для дракона"(додаток 2).
          Тестові завдання:
1. Епіграфом до твору В. Дрозд обрав слова:
а) Е. Ремарка; б) Р. Рільке;  в) О. Пушкіна; г) П. Загребельного.
2. Якої шкоди завдав підпасок коню?
а) Поранив ногу; б) вибив око; в) поранив шкіру на спині; г) обпік худобу.
3. Робота, яку недолюблював виконувати білий кінь:
а) перевозити гній; б) орати поле; в)  їздити до міста; г) катати малий дітей у святкові дні.
4. Якого кольору був Шептало, коли повернувся додому після вільної прогулянки?
а) Сірого; б) білого; в) вороного; г) чорного.
5. За Шепталову сваволю Степан називав його:
а) ледачим зіллям; б) старою клячею; в) лиходієм; г) хитрим стрибунцем.
6. Мати білого коня працювала у:
а) селян, обробляючи землю; б) цирку, розважаючи публіку; в) фермера; г) лісника.
7. Вирвавшись на волю, кінь Шептало побіг:
а) до лісу; б) понад берегом річки, по мілинів; в) вздовж проїжджої частини дороги; г) додому.
8. Стукіт копит коня порівнювався із:
а)  гуркотом на небі; б) рухом поїзда по залізничній колії; в) звуком дятла, який перебував на стовбурі дерева; г) музичним тактом.
 9. Предки Шептала:
а) були спортивними конями; б)  виступали в цирку; в) возили конів; г) брали участь у військових подіях.
10. На думку Шептала, головне, що дано білим коням, так це:
а) спритність; б) кмітливість; в) розум; г) вміння поводити себе з людиною.
11. Як білий кінь охарактеризував сам себе? Він був:
а) брикливим і жорстоким; б) байдужим до всього; в) принциповим і водночас відповідальним; г) покірним і роботящим.
12. Про що розповідала мати Шепталу, коли той був малим?
а) Важке коняче життя; б) дідів і прадідів; в) майбутню його красу, силу і велич; г) необхідність якісного харчування.

 11 клас Українська література

Тема: Юрій Андрухович "Астролог", "Пісня мандрівного спудея", "Козак Ямайка"

Прочитати теоретичний матеріал підручника ст.223-228,знайдіть у мережі Інтернет
і послухайте кілька пісень українських музикантів на вірші Ю.Андруховича.
Виконайте тестові завдання, які розміщені в групі "Укрмова і укрліт"
(Telegram),відповіді надішлете на мою сторінку.Повторити про творчість Василя 
Стефаника,прочитати( додаток 1).