вівторок, 21 квітня 2020 р.

Завдання на 21 квітня

Доброго дня, дорогі діти!
Продовжуємо працювати і не забуваємо пересилати фото виконаних робіт на сторінки своїх груп.
Бажаю натхнення та успіху!
Записуємо теми  уроків..
5 клас Українська література
Тема: Література рідного краю №4 Цікаві твори письменників-земляків
Вивчити напам'ять одну із поезій поетів-земляків (Сттепана Шеврякова, Ольги Асауленко, Леоніда Куценка, Світлани Барабаш)

8 клас Українська мова
Тема: Відокремлені обставини, виражені дієприслівниковим зворотом і дієприслівником), розділові знаки при них
Прочитати $42,виконати вправи 2,3,ст.144-145; подивитися відеоурок.9Додаток 1);

8 клас Українська література
Тема: Розвиток мовлення 4 Складання характеристики головних героїв повісті Юрія Винничука "Місце для дракона"
Написати в зошиті характеристику образзів дракона Грицька, Пустельника та князя.

11клас Українська література
Тема:Мирослав Дочинець "Криничар"
Прочитати ст.243-244, записати в зошит коментар фахівця про письменника ст.243.

9 клас Українська література
Тема:Позакласне читання №4 Тарас Шевченко "Щоденник",переглянути відео (Додаток 2).

У дорозі. Щоденник - 2013-05-27 - Що заповів Шевченко?

Відокремлені обставини. 8 клас

пʼятниця, 17 квітня 2020 р.

Завдання на п'ятницю 17 квітня

Доброго дня, дорогі діти!
Сьогодні будемо спостерігати,
Висновки робити і працювати,
А щоб урок пішов на користь вам,
Фантазувати кожен буде сам.
Бажаю успіхів!

5 клас Українська мова
Тема: Розвиток зв'язного мовлення №24 Лист до рідної людини з використанням звертань та вставних слів
Прочитати $59,написати листа другу або мамі(батькові,дідусеві,бабусі), прочитайте зразок листа вправа 468.

5 клас Українська література
Тема: Максим Рильський Єдність людини і природи, зв'язок між станом людської душі та довкіллям "Осінь - маляр із палітрою пишною..."
Прочитати теоретичний матеріал ст.213-214(виконати тестові завдання 1-3 ст.214),вивчити напам'ять одну з поезій поета.

11клас Українська мова
Тема: Оцінювальні жанри (похвала, осуд)
Прочитати ст.197-198,виконати вправу 2,5.Написати вільне есе на тему "Добре слово й кішці приємне"
Відеоповідомлення надсилайте на мою електронну пошту, а в кого немає такої можливості,можна в Telegram,Viber,Messenger(групи).


11 клас. Українська мова. Функціональні стилі української мови (Тиж.1:ПН)

М. Рильський "Осінь-маляр..."

четвер, 16 квітня 2020 р.

Як підтримувати соціальні навички вашої дитини під час карантину: поради для батьків

Розвиток дітей на карантині
Розвиток дітей на карантині / Фото Келлі Сіккема на Unsplash
Через поширення коронавірусу урядовці та медичні працівники закликають всіх залишатися фізично віддаленими та уникати соціальних зборів понад 10 людей. Проте батьки повинні допомогти дітям розвинути соціальні навички навіть на час карантину.
Адже дорослі за роботою не завжди знаходять час для спілкування з дітьми, тож тепер для цього ідеальний час, пише Mind Body Green.
Соціальні навички – це життєві навички, здатність успішно взаємодіяти з іншими, що є важливим для психічного та фізичного здоров'я. Тому батьки мають допомогти дітям відчути соціальний зв’язок навіть без ігор з іншими малятами та прогулянок.
Нижче наведені кілька методів спілкування зі своєю сім’єю, що дозволять малечі засвоїти основні соціальні навички:

Снідайте, обідайте та вечеряйте разом

Сімейні прийоми їжі – це час, коли діти та дорослі можуть емоційно зблизитися та насолоджуватися розмовою один з одним. Запитайте у своєї дитини, чим вона займалася протягом дня та що їй сподобалося, а що засмутило.
Поговоріть про ставлення дитини до інших членів сім’ї. Якщо вона образила когось, то скажіть, щоб малеча поставила себе на місце цієї людини і перепросила.
Кажіть дитині, якщо вона робить щось неправильно
Кажіть дитині, якщо вона робить щось неправильно / Фото Unsplash

Сприяйте дискусіям

Створення взаємної бесіди з дискусіями та активним обговоренням – це ключовий соціальний навик. Введіть з дитиною розмови на тему спорту, улюбленої події чи планів на майбутнє. Кожен раз, коли дитина заводить тему, ви можете аргументувати власні думки та пропозиції тощо. Це дасть дитині наочне уявлення про те, як розвивається розмова, якщо кожен коментар спирається на аргументи.

Навчайте дитину гідно вигравати та програвати

Часто програші бувають важкими для деяких дітей. Коли емоції посилюються, вони, як правило, засмучуються чи починають плакати, або якщо виграли – вихваляються своєю перемогою перед іншими.
Радимо батькам під час гри помічати сигнали від дитини, які можуть служити попереджуючими ознаками перебільшеної емоційної реакції.
Якщо ви бачите, що дитина стає емоційнішою, то перервіть її і призупиніть гру. Дайте малечі заспокоїтися та повернути попередній емоційним стан, нагадуючи їм, що вони мають контролювати ситуацію.

Навчайте співпереживанню та розумінню інших

Багато дітей намагаються достукатися до інших і відчувають себе ніяково. Проте навіть у часи фізичної відстані, діти повинні вміти простягнути руку допомоги чи співпереживати іншим.
Вчіть дітей доброті та співпереживанню
Вчіть дітей доброті та співпереживанню / Фото Unsplash
Допоможіть дитині написати лист чи зателефонувати одноліткам чи дідусеві з бабусею та поспілкуватися з ними. Особливо якщо ваші діти хвилюються з приводу глобальної пандемії. Батьки мають поговорити з ними та допомогти вгамувати їх тривогу.