четвер, 28 травня 2020 р.
середа, 27 травня 2020 р.
Завдання на середу 27 травня
Доброго дня, дорогі діти!
Гарного вам дня та міцного здоров'я. Спливають останні дні 2019-2020 навчального року
9 клас Українська мова
Тема: Узагальнення та систематизація вивченого за рік
11 клас Українська мова
Тема:Синтаксична норма Пунктуаційна норма
О.Авраменко ч.І,завдання 3(1-15),с.298-300
11 клас Українська література
Тема: Повторення вивченого з теорії літератури
Виписати в зошит основні літературні терміни для ЗНО,подивитися відеоурок (Додаток1)
5 клас Українська мова
Тема: Контрольна робота №8
Повторення і узагальнення вивченого Пряма мова Діалог
Початковий та середній рівні
1. Пряма мова - це а) висловлення двох чи більше осіб; б) висловлювання певної особи передане дослівно, без змін; в) приблизно передане висловлення певної особи.
2. Пряма мова береться а) в лапки; б) в дужки; в) в тире з обох боків.
3. Діалог - це а) зв’язне висловлювання однієї особи; б) різновид прямої мови, що передає розмову двох або кількох осіб; в) слова, яке вказують, кому належить пряма мова.
4. Репліка - це а) слово, яке називає особу, яка бере участь у діалозі; б) заключні слова кожного з діалогів; в) слова одного з учасників діалогу.
5. У реченні Казав пан: “Кожух дам!» (Нар.творч.) слова кожух дам є а) вставними словами; б) словами автора; в) прямою мовою.
6. Висловлювання - Поїхали з нами, бабусю! - Ніколи, синку, їхать, треба йти! (Нар.творч.) а) є реченням з прямою мовою; б) є діалогом із двох реплік; в) є діалогом із трьох реплік. Достатній рівень
7. Списати, розставляючи розділові знаки. То ж цвіла калина, достигала, всьому світу заявляла Я – країна Україна Невмируща будь, калино-Україно віти й трави тихо моляться уклінно Раз мені казала мати Можеш мов багато знати, кожну мову шанувати, та одну із мов усіх щоб у серці ти зберіг
8. Поставити розділові знаки у діалозі. Дівчинка приязно дивиться на хлопчика і запитує у нього Так тебе зовуть Василь? Так. Василь, Василик, а я Олеся. А чого ти плачеш? Ні, я не плачу. Ось так і стали вони хорошими та вірними друзями.
Високий рівень
9. Написати твір-мініатюру на тему «Зимовий відпочинок».
Гарного вам дня та міцного здоров'я. Спливають останні дні 2019-2020 навчального року
9 клас Українська мова
Тема: Узагальнення та систематизація вивченого за рік
11 клас Українська мова
Тема:Синтаксична норма Пунктуаційна норма
О.Авраменко ч.І,завдання 3(1-15),с.298-300
11 клас Українська література
Тема: Повторення вивченого з теорії літератури
Виписати в зошит основні літературні терміни для ЗНО,подивитися відеоурок (Додаток1)
5 клас Українська мова
Тема: Контрольна робота №8
Повторення і узагальнення вивченого Пряма мова Діалог
Початковий та середній рівні
1. Пряма мова - це а) висловлення двох чи більше осіб; б) висловлювання певної особи передане дослівно, без змін; в) приблизно передане висловлення певної особи.
2. Пряма мова береться а) в лапки; б) в дужки; в) в тире з обох боків.
3. Діалог - це а) зв’язне висловлювання однієї особи; б) різновид прямої мови, що передає розмову двох або кількох осіб; в) слова, яке вказують, кому належить пряма мова.
4. Репліка - це а) слово, яке називає особу, яка бере участь у діалозі; б) заключні слова кожного з діалогів; в) слова одного з учасників діалогу.
5. У реченні Казав пан: “Кожух дам!» (Нар.творч.) слова кожух дам є а) вставними словами; б) словами автора; в) прямою мовою.
6. Висловлювання - Поїхали з нами, бабусю! - Ніколи, синку, їхать, треба йти! (Нар.творч.) а) є реченням з прямою мовою; б) є діалогом із двох реплік; в) є діалогом із трьох реплік. Достатній рівень
7. Списати, розставляючи розділові знаки. То ж цвіла калина, достигала, всьому світу заявляла Я – країна Україна Невмируща будь, калино-Україно віти й трави тихо моляться уклінно Раз мені казала мати Можеш мов багато знати, кожну мову шанувати, та одну із мов усіх щоб у серці ти зберіг
8. Поставити розділові знаки у діалозі. Дівчинка приязно дивиться на хлопчика і запитує у нього Так тебе зовуть Василь? Так. Василь, Василик, а я Олеся. А чого ти плачеш? Ні, я не плачу. Ось так і стали вони хорошими та вірними друзями.
Високий рівень
9. Написати твір-мініатюру на тему «Зимовий відпочинок».
вівторок, 26 травня 2020 р.
Завдання на вівторок 26 травня
Доброго дня, дорогі діти!
5 клас Українська література
Тема: Бесіда про твори,що вивчалися впродовж навчапьного року й викликалиии найбільше роздумів
Напиисати відгук про один із творів,який найбільше запам'ятався
8 клас Українська мова
Тема: Види односкладних речень Повні та неповні речення
Повторити $18-22,с.83,виконати вправу 7,подивитися відеоурок (Додаток 3).
8 клас Українська література
Тема: Повторення та узагальнення вивченого протягом року
Написати анотацію до одного з творів, який вам найбільше запам'ятався,згадати головних героїв та їх вчинки в різних ситуаціях.
11 клас Українська література
Тема: Повторення вивченого про літературні організації 20-х років ХХ століття та письменників "Розстріляного відродження"
Повторити с.10-11,75-114,подивитися відеоурок (Додаток 1,2).
9 клас Українська література
Тема: Список рекомендованої літератури на літо для самостійного читання та твори,які будуть вивчатися в 10 класі:
5 клас Українська література
Тема: Бесіда про твори,що вивчалися впродовж навчапьного року й викликалиии найбільше роздумів
Напиисати відгук про один із творів,який найбільше запам'ятався
8 клас Українська мова
Тема: Види односкладних речень Повні та неповні речення
Повторити $18-22,с.83,виконати вправу 7,подивитися відеоурок (Додаток 3).
8 клас Українська література
Тема: Повторення та узагальнення вивченого протягом року
Написати анотацію до одного з творів, який вам найбільше запам'ятався,згадати головних героїв та їх вчинки в різних ситуаціях.
11 клас Українська література
Тема: Повторення вивченого про літературні організації 20-х років ХХ століття та письменників "Розстріляного відродження"
Повторити с.10-11,75-114,подивитися відеоурок (Додаток 1,2).
9 клас Українська література
Тема: Список рекомендованої літератури на літо для самостійного читання та твори,які будуть вивчатися в 10 класі:
- Іван Нечуй-Левицький «Кайдашева сім’я»
- Панас Мирний «Хіба ревуть воли, як ясла повні» (1, 4 частини)
- Іван Карпенко-Карий «Мартин Боруля»
- Іван Франко «Гімн» («Замість пролога»), «Сікстинська мадонна», «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся мені...», «Легенда про вічне життя», «Мойсей», «Сойчине крило»
- Михайло Коцюбинський «Intermezzo», «Тіні забутих предків»
- Ольга Кобилянська «Іmpromtu phantasie», «Valse melancolique»
- Василь Стефаник «Камінний хрест»
- Леся Українка (Лариса Косач) «Contra spem spero!», «Слово, чому ти не твердая криця…», «Мріє, не зрадь», «Стояла я і слухала весну…», «Лісова пісня»
- Микола Вороний «Блакитна Панна», «Інфанта»
- Олександр Олесь (О. Кандиба) «З журбою радість обнялась...», «Чари ночі», «О слово рідне! Орле скутий!..», «По дорозі в Казку»
- Володимир Винниченко «Момент»
Підписатися на:
Дописи (Atom)