пʼятниця, 28 серпня 2020 р.

ГОТУЄМОСЬ ДО НОВОГО НАВЧАЛЬНОГО РОКУ РАЗОМ!

/Files/images/оголошення.jpg

Що варто знати батькам про 1 вересня на Кіровоградщині

Роз’яснення надав начальник управління освіти й науки облдержадміністрації Володимир Таборанський, повідомляє Кіровоградська ОДА.

Коли саме учням потрібно носити захисні індивідуальні маски?

У тимчасових рекомендаціях про організацію навчального процесу, затверджених головним санітарним лікарем України, чітко вказано, що захисні маски дітям потрібні, коли вони рухаються по території школи.
Безпосередньо під час уроків діти можуть знімати маски. Відповідно вони не потрібні й під час занять фізкультурою та під час харчування у їдальнях.
Ми розуміємо, що діти можуть забувати маски вдома, губити їх, бруднити тощо, тож наразі заклади освіти працюють над формуванням запасів захисних індивідуальних засобів для реагування на подібні ситуації. Ситуації будуть врегульовуватись, щоб діти були допущені до занять.
Нагадаємо, забезпечувати масками дітей мають батьки. Натомість антисептиками та дезінфікуючі засоби батькам купувати не треба. Їх забезпечуватимуть школи органи місцевого самоврядування.

Чи відбудуться цьогоріч святкові лінійки?

В умовах адаптивного карантину рекомендуємо утриматись від масових заходів – урочистих лінійок, квестів тощо. Загалом це стосується не лише 1 вересня, а й інших свят.
Різноманітні свята доцільно проводити в малих групах чи окремих класах, а не на загальношкільному рівні.

Чи зможуть дитину без відома батьків доправити до лікарні?

Обов’язковий температурний скринінг будуть проходити працівники навчальних закладів. Дітям пропонуватимуть регулярні опитування про їх стан здоров’я.
Якщо в учня виявлять ознаки ГРВІ, його ізолюють. Про це одразу повідомлять батьків. Вони можуть самостійно забрати дитину й доправити до закладу охорони здоров’я на обстеження.
Якщо в батьків такої можливості немає, це зробить медпрацівник закладу.

Чи можна буде батькам першокласників проходити на територію школи?

Це дискусійне питання. МОН радить закладам освіти найближчим часом провести педагогічні ради та збори батьківських комітетів, щоб спільно виробити єдині правила поведінки для педагогів, батьків і учнів. Заради безпеки, протиепідемічних норм мають дотримуватись усі учасники освітнього процесу.
Наразі тимчасовими рекомендаціями головного санітарного лікаря України не передбачено проходження батьків на територію навчального закладу, тому вчителі перших класів і вихователі зустрічатимуть дітей на вході до школи й доправлятимуть до класу.

Скільки масок потрібно дитині у школі? - рекомендації МОЗ


Дитині у школі вистачить однієї одноразової маски на день, адже вона не постійно нею користується. Про це заявив на брифінгу у п’ятницю міністр охорони здоров’я Максим Степанов.


“Задають часто питання, яка кількість масок повинна бути, якщо одна маска на три години. Одна маска на три години безперервного носіння. Якщо дитина користується звичайною одноразовою маскою, то достатньо однієї маски на день. Дитина не постійно в ній знаходиться – просто поклав в кишеню, коли починається урок, а потім на перерву одягнув маску”, – зазначив Степанов.
Також він додав, що наразі є багаторазові маски, які можна носити день, а потім просто випрати, попрасувати й знову використовувати.

четвер, 27 серпня 2020 р.

В учня виявили ознаки COVID-19 - як діяти вчителям?

Тож, якщо у дититини з’явилися симптоми коронавірусу:
  • вчитель чи вихователь дистанційно, за допомогою телефонного зв’язку має проінформувати чергового адміністратора та медичного працівника;
  • медичний працівник забирає дитину до ізолятора та повідомляє заступника з господарського частини про приміщення, де необхідно здійснити дезінфекцію;
  • дітей групи чи класу ізолюють. Дітям забороняють рухатися по дитячому садочку та школі. У разі потреби медичний працівник викликає швидку медичну допомогу;
  • технічний працівник проводить дезінфекцію приміщень;
  • черговий адміністратор інформує батьків та районне управління освіти про виявлення дитини з ознаками хвороби, обмежує вхід до приміщень, де перебувала дитина;
  • РУО інформує медичну установу, управління Держпродспоживслужби;
  • вчитель чи вихователь проводить інструктаж з дітьми, які були в контакті з дитиною з ознаками хвороби. Діти з групи чи класу, де виявлено дитину з ознаками хвороби, переходять на самоізоляцію до отримання результатів лабораторних досліджень;
  • якщо тест не підтверджує COVID-19 – діти групи чи класу повертаються до навчання;
  • якщо тест не підтверджує COVID-19 – діти повертаються до навчання;
  • якщо ж тест підтверджує хворобу, діти переходять на дистанційне навчання на 2 тижні.

вівторок, 25 серпня 2020 р.


У МОН повідомили, як оцінювати учнів у новому році


Міністерством освіти і науки, враховуючи численні звернення громадян, надані роз'яснення щодо питань підсумкового тематичного, семестрового та річного оцінювання учнів в 2020/21 навчальному році.
Відповідні роз'яснення надані у методичних рекомендаціях Міністерства освіти і науки щодо викладання навчальних предметів у школах в 2020/21 навчальному році.
Зокрема, у Міністерстві освіти зазначають, що при виставленні тематичної оцінки учням мають враховуватись всі види навчальної діяльності, що підлягали оцінюванню протягом вивчення теми. При цьому проведення окремої тематичної атестації при здійсненні відповідного оцінювання не передбачається.
Семестрове оцінювання здійснюється на підставі тематичних оцінок. При цьому мають враховуватися динаміка особистих навчальних досягнень учня з предмета протягом семестру, важливість теми, тривалість її вивчення, складність змісту тощо.
Річне оцінювання здійснюється на підставі семестрових або скоригованих семестрових оцінок. Річна оцінка не обов’язково є середнім арифметичним від оцінок за І та ІІ семестри.
«При виставлення річної оцінки мають враховуватися: динаміка особистих навчальних досягнень учня (учениці) з предмета протягом року; важливість тем, які вивчались у І та ІІ семестрах, тривалість їх вивчення та складність змісту; рівень узагальнення й уміння застосовувати набуті протягом навчального року знання тощо», - йдеться у рекомендаціях МОН.
Окрім того, у Міносвіти наголосили, що відповідно до чинних нормативних актів і семестрова і річна оцінки учнів можуть підлягати коригуванню.

пʼятниця, 21 серпня 2020 р.


Навчальний рік розпочнеться з коригуючого навчання


Задля забезпечення якісного виконання освітніх програм Міністерство освіти рекомендує вчителям на початку навчального року приділити більше уваги традиційному повторенню вивченого матеріалу за минулий рік та запровадити «коригуюче навчання».
Про це йдеться у методичних рекомендаціях Міністерства освіти щодо викладання навчальних предметів у школах у 2020/21 навчальному році.
При запровадженні коригуючого навчання у МОН радять провести діагностичні роботи або опитування учнів 2-11-х класів з основних навчальних предметів з метою визначення рівня засвоєння матеріалу школярами за період карантину.
«Оцінки за такі діагностичні роботи не бажано виставляти до класного журналу, адже вони є орієнтиром для визначення рівня залишкових знань і вмінь», - зазначають у Міністерстві освіти і науки.
Відповідно до результатів діагностики, вчителям рекомендують спланувати індивідуальну або колективну роботу щодо актуалізації окремих тем, систематизації знань та умінь, практичного їх закріплення тощо.
Тривалість періоду такого навчання кожен вчитель визначатиме самостійно.
«Рекомендуємо під час календарно-тематичного планування у навчальних програмах і календарно-тематичних планах виділити ключові теми, на яких ґрунтується подальше опрацювання програмового матеріалу», - йдеться у рекомендаціях МОН.
Освіта.ua
14.08.2020

середа, 19 серпня 2020 р.

Про структуру 2020 - 2021 навчального року

Про структуру 2020-2021 навчального року

Дата: 14.08.2020

1 вересня - свято День знань;
Навчальні заняття:
перший семестр з 1 вересня по 24 грудня 2020 року;
другий семестр з 11 січня по 28 травня 2021 року;

Канікули:
осінні канікули: з 24 жовтня по 01 листопада 2020 року;
зимові канікули: з 25 грудня 2020 року по 10 січня 2021 року;
весняні канікули: з 22 по 28 березня 2021 року.

Структура навчального року може коригуватися в залежності від епідемічної ситуації.