субота, 30 травня 2020 р.
пʼятниця, 29 травня 2020 р.
Доброго дня, дорогі діти!
Ось і настав, той день, коли ми закінчили дистанційне навчання і зможемо підвести підсумки набутих знань.Хочу подякувати батькам, бабусям та дідусям,які підтримували своїх дітей. Бажаю всім вам міцного здоров'я,родинного затишку та гарних літніх днів,учням бажаю гарного відпочинку і,щоб в новому 2020-2001 навчальному році ми зустрілися в своїх класних кімнатах,сидячи за партами,спілкуючись,розповідали про свої враження та захоплення.
Одинадцятикласникам бажаю успішно скласти ЗНО та продовжити навчання в інших закладах освіти,здобуваючи навички майбутньої професії.
Дев'ятикласникам вибрати правильне рішення, щодо подальшого навчання і залишатися такими ж активними,рішучими в своїх діях.
Всім мирного неба та подальших перемог!
5 клас Українська література
Список рекомендованої літератури на літо:
Ось і настав, той день, коли ми закінчили дистанційне навчання і зможемо підвести підсумки набутих знань.Хочу подякувати батькам, бабусям та дідусям,які підтримували своїх дітей. Бажаю всім вам міцного здоров'я,родинного затишку та гарних літніх днів,учням бажаю гарного відпочинку і,щоб в новому 2020-2001 навчальному році ми зустрілися в своїх класних кімнатах,сидячи за партами,спілкуючись,розповідали про свої враження та захоплення.
Одинадцятикласникам бажаю успішно скласти ЗНО та продовжити навчання в інших закладах освіти,здобуваючи навички майбутньої професії.
Дев'ятикласникам вибрати правильне рішення, щодо подальшого навчання і залишатися такими ж активними,рішучими в своїх діях.
Всім мирного неба та подальших перемог!
5 клас Українська література
Список рекомендованої літератури на літо:
- Микола Вороний. «Євшан-зілля»;
- Володимир Винниченко. «Федько-халамидник»;
- Володимир Рутківський. «Джури козака Швайки»;
- Емма Андієвська. «Казка про яян», «Говорюща риба»;
- Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки»;
- Ярослав Стельмах. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»;
- Леся Воронина.
четвер, 28 травня 2020 р.
Завдання на четвер 28 травня
Доброго дня, дорогі діти!
8 клас Українська література
Тема: Список рекомендованої літератури на літо
8 клас Українська література
Тема: Список рекомендованої літератури на літо
- Біблія. Легенди: про Вавилонську вежу, про Мойсея. Притча про блудного сина. Притча про сіяча;
- «Слово о полку Ігоревім»;
- Іван Котляревський. «Енеїда», «Наталка Полтавка»;
- Григорій Квітка-Основ'яненко. «Маруся»;
- Микола Гоголь. «Тарас Бульба»;
- Пантелеймон Куліш. «Чорна рада»;
- Марко Вовчок. «Інститутка».
11 клас Українська література
Тема: Систематизація вивченого протягом навчального року
Подивитися відеоуроки на повторення (Додаток 1,2)
середа, 27 травня 2020 р.
Завдання на середу 27 травня
Доброго дня, дорогі діти!
Гарного вам дня та міцного здоров'я. Спливають останні дні 2019-2020 навчального року
9 клас Українська мова
Тема: Узагальнення та систематизація вивченого за рік
11 клас Українська мова
Тема:Синтаксична норма Пунктуаційна норма
О.Авраменко ч.І,завдання 3(1-15),с.298-300
11 клас Українська література
Тема: Повторення вивченого з теорії літератури
Виписати в зошит основні літературні терміни для ЗНО,подивитися відеоурок (Додаток1)
5 клас Українська мова
Тема: Контрольна робота №8
Повторення і узагальнення вивченого Пряма мова Діалог
Початковий та середній рівні
1. Пряма мова - це а) висловлення двох чи більше осіб; б) висловлювання певної особи передане дослівно, без змін; в) приблизно передане висловлення певної особи.
2. Пряма мова береться а) в лапки; б) в дужки; в) в тире з обох боків.
3. Діалог - це а) зв’язне висловлювання однієї особи; б) різновид прямої мови, що передає розмову двох або кількох осіб; в) слова, яке вказують, кому належить пряма мова.
4. Репліка - це а) слово, яке називає особу, яка бере участь у діалозі; б) заключні слова кожного з діалогів; в) слова одного з учасників діалогу.
5. У реченні Казав пан: “Кожух дам!» (Нар.творч.) слова кожух дам є а) вставними словами; б) словами автора; в) прямою мовою.
6. Висловлювання - Поїхали з нами, бабусю! - Ніколи, синку, їхать, треба йти! (Нар.творч.) а) є реченням з прямою мовою; б) є діалогом із двох реплік; в) є діалогом із трьох реплік. Достатній рівень
7. Списати, розставляючи розділові знаки. То ж цвіла калина, достигала, всьому світу заявляла Я – країна Україна Невмируща будь, калино-Україно віти й трави тихо моляться уклінно Раз мені казала мати Можеш мов багато знати, кожну мову шанувати, та одну із мов усіх щоб у серці ти зберіг
8. Поставити розділові знаки у діалозі. Дівчинка приязно дивиться на хлопчика і запитує у нього Так тебе зовуть Василь? Так. Василь, Василик, а я Олеся. А чого ти плачеш? Ні, я не плачу. Ось так і стали вони хорошими та вірними друзями.
Високий рівень
9. Написати твір-мініатюру на тему «Зимовий відпочинок».
Гарного вам дня та міцного здоров'я. Спливають останні дні 2019-2020 навчального року
9 клас Українська мова
Тема: Узагальнення та систематизація вивченого за рік
11 клас Українська мова
Тема:Синтаксична норма Пунктуаційна норма
О.Авраменко ч.І,завдання 3(1-15),с.298-300
11 клас Українська література
Тема: Повторення вивченого з теорії літератури
Виписати в зошит основні літературні терміни для ЗНО,подивитися відеоурок (Додаток1)
5 клас Українська мова
Тема: Контрольна робота №8
Повторення і узагальнення вивченого Пряма мова Діалог
Початковий та середній рівні
1. Пряма мова - це а) висловлення двох чи більше осіб; б) висловлювання певної особи передане дослівно, без змін; в) приблизно передане висловлення певної особи.
2. Пряма мова береться а) в лапки; б) в дужки; в) в тире з обох боків.
3. Діалог - це а) зв’язне висловлювання однієї особи; б) різновид прямої мови, що передає розмову двох або кількох осіб; в) слова, яке вказують, кому належить пряма мова.
4. Репліка - це а) слово, яке називає особу, яка бере участь у діалозі; б) заключні слова кожного з діалогів; в) слова одного з учасників діалогу.
5. У реченні Казав пан: “Кожух дам!» (Нар.творч.) слова кожух дам є а) вставними словами; б) словами автора; в) прямою мовою.
6. Висловлювання - Поїхали з нами, бабусю! - Ніколи, синку, їхать, треба йти! (Нар.творч.) а) є реченням з прямою мовою; б) є діалогом із двох реплік; в) є діалогом із трьох реплік. Достатній рівень
7. Списати, розставляючи розділові знаки. То ж цвіла калина, достигала, всьому світу заявляла Я – країна Україна Невмируща будь, калино-Україно віти й трави тихо моляться уклінно Раз мені казала мати Можеш мов багато знати, кожну мову шанувати, та одну із мов усіх щоб у серці ти зберіг
8. Поставити розділові знаки у діалозі. Дівчинка приязно дивиться на хлопчика і запитує у нього Так тебе зовуть Василь? Так. Василь, Василик, а я Олеся. А чого ти плачеш? Ні, я не плачу. Ось так і стали вони хорошими та вірними друзями.
Високий рівень
9. Написати твір-мініатюру на тему «Зимовий відпочинок».
Підписатися на:
Дописи (Atom)