Тематична робота «Давня література»
(за творчістю І.Величковського, Г.С.Сковороди)
І варіант
І рівень (3б.)
1. І.Величковський народився:
а) на Полтавщині; б) на Житомирщині; в) на Луганщині; г) на Чернігівщині
2. Основною справою письменницького життя І.Величковського є:
а) «Зегар цілий і полузегарик»; б) «Жартовний»; в) фігурна поезія; г) «Де лібертейт»;
3. У байці Г.С.Сковороди «Бджола і Шершень» Шершень дорікав Бджолі за те, що вона:
а) хитра і підступна; б) надто серйозна і ретельна; в) дурна і безглузда; г) ледача і неповоротка.
4. Що, на думку Шершня, люди завдають Бджолі? а) Збитків; б) шкоди; в) зайвих клопотів; г) болі і страждань.
5. Бджола — це образ людей, які: а) живуть крадіжкою чужого; б) бачать смисл свого життя у праці; в) розповсюджують науку в суспільстві; г) багато говорять, а потім сумлінно працюють.
6. Кому належить питання, зазначене у творі: «Нащо учитися, коли не матимеш достатку»? а) Бджолі; б) науковцю; в) людині-практику; г) Шершню.
ІІ рівень ( 3 бали)
7. Закінчити речення:
А). Кого і за що засуджував Г. Сковорода у своїх байках?
Б). Як на прикладі свого життя Сковорода довів ідею «сродної праці»?
В). Афоризм – це:
ІІІ рівень ( 3 бали)
8. Чого навчають нас афоризми Григорія Савича? (Навести 5 прикладів афоризмів, пояснити зміст двох-трьох на вибір.)
ІV рівень (високий) – 3б.
9. Напишіть міні-твір на одну із запропонованих тем:
а) «Життя таке коротке, поспішай робити добрі справи» (за творчістю І. Величковського);
б) «Сродна праця» — це найсолодша в світі річ...» (за творчістю Г. Сковороди).
в) Що значить для мене ідея «сродної праціі Г. Сковороди?
Тематична робота «Давня література»
(за творчістю І.Величковського, Г.С.Сковороди)
ІІ варіант
І рівень (3 б.)
1. І. Величковський помер:
а) на Чернігівщині; б) на Житомирщині; в) на Луганщині; г) на Полтавщині
2. Фігурна поезія І.Величковського - це: а) двоскладові вірші; б) «штуки поетичні»; в) вірші з малюнками; г) «емблематичні поезії»;
3. У байці Г.С.Сковороди «Бджола і Шершень»: Бджола, звертаючись до Шершня, назвала його паном: а) розумником; б) обліковцем; в) писарем; г) радником.
4. Що є мукою для Бджоли? а) рано підводитися; б) сидіти без діла; в) працювати щодоби; г) охороняти медові сховища.
5. Бджола — це символ: а) кохання; б) добра і радості; в) мудрості; г) миру і злагоди.
6. Найбільша радість, на думку Г. Сковороди, коли людина: а) живе за покликанням; б) має багато друзів; в) відчуває свою необхідність у суспільстві; г) створила сім’ю.
ІІ рівень ( 3 бали)
7. Закінчити речення:
А). Який зміст вислову Г. С. Сковороди: «Світ ловив мене, та не спіймав»?
Б). Які проблеми порушені в поезії "Всякому місту - звичай і права"?
В) Барокова література - це:
ІІІ рівень (3 бали)
8. Чого навчають нас афоризми Григорія Савича? Навести 5 прикладів афоризмів, пояснити зміст двох-трьох на вибір.
ІV рівень (високий)
9. Напишіть міні-твір на одну із запропонованих тем:
а) Що з життя Сковороди я можу взяти собі за приклад?
б) «Сродна праця» — це найсолодша в світі річ...» (за творчістю Г. Сковороди).
в). Як розуміє щастя Григорій Сковорода?
Немає коментарів:
Дописати коментар