четвер, 3 грудня 2020 р.

9 клас Контрольна робота №2 Давня література

 Тематична робота «Давня література»

(за творчістю І.Величковського, Г.С.Сковороди)


І варіант


І рівень (3б.)


1. І.Величковський народився:

а) на Полтавщині; б) на Житомирщині; в) на Луганщині; г) на Чернігівщині


2. Основною справою письменницького життя І.Величковського є:

а) «Зегар цілий і полузегарик»; б) «Жартовний»; в) фігурна поезія; г) «Де лібертейт»;

3У байці Г.С.Сковороди «Бджола і Шершень» Шершень дорікав Бджолі за те, що вона:

а) хитра і підступна; б) надто серйозна і ретельна; в) дурна і безглузда; г) ледача і неповоротка.

4. Що, на думку Шершня, люди завдають Бджолі? а) Збитків; б) шкоди; в) зайвих клопотів; г) болі і страждань.

5. Бджола — це образ людей, які: а) живуть крадіжкою чужого; б) бачать смисл свого життя у праці; в) розповсюджують науку в суспільстві; г) багато говорять, а потім сумлінно працюють.

6. Кому належить питання, зазначене у творі: «Нащо учитися, коли не матимеш достатку»? а) Бджолі; б) науковцю; в) людині-практику; г) Шершню.

ІІ рівень ( 3 бали)

7. Закінчити речення:

А). Кого і за що засуджував Г. Сковорода у своїх байках?
Б). Як на прикладі свого життя 
Сковорода довів ідею «сродної праці»?
В). 
Афоризм – це:
ІІІ рівень ( 3 бали)

8. Чого навчають нас афоризми Григорія Савича? (Навести 5 прикладів афоризмів, пояснити зміст двох-трьох на вибір.)

ІV рівень (високий) – 3б.

9. Напишіть міні-твір на одну із запропонованих тем:

а) «Життя таке коротке, поспішай робити добрі справи» (за творчістю І. Величковського);

б) «Сродна праця» — це найсолодша в світі річ...» (за твор­чістю Г. Сковороди).

в) Що значить для мене ідея «сродної праціі Г. Сковороди?







Тематична робота «Давня література»

(за творчістю І.Величковського, Г.С.Сковороди)

ІІ варіант


І рівень (3 б.)

1. І. Величковський помер:

а) на Чернігівщині; б) на Житомирщині; в) на Луганщині; г) на Полтавщині


2. Фігурна поезія І.Величковського - це: а) двоскладові вірші; б) «штуки поетичні»; в) вірші з малюнками; г) «емблематичні поезії»;

3У байці Г.С.Сковороди «Бджола і Шершень»: Бджола, звертаючись до Шершня, назвала його паном: а) розумником; б) обліковцем; в) писарем; г) радником.

4. Що є мукою для Бджоли? а) рано підводитися; б) сидіти без діла; в) працювати щодоби; г) охороняти медові сховища.

5. Бджола — це символ: а) кохання; б) добра і радості; в) мудростіг) миру і злагоди.

6. Найбільша радість, на думку Г. Сковороди, коли людина: а) живе за покликанням; б) має багато друзів; в) відчуває свою необхідність у суспільстві; г) створила сім’ю.

ІІ рівень ( 3 бали)

7. Закінчити речення:

А). Який зміст вислову Г. С. Сковороди: «Світ ловив мене, та не спіймав»?
Б). 
Які проблеми порушені в поезії "Всякому місту - звичай і права"?
В) Барокова література - це:

ІІІ рівень (3 бали)

8. Чого навчають нас афоризми Григорія СавичаНавести 5 прикладів афоризмів, пояснити зміст двох-трьох на вибір.

ІV рівень (високий)

9. Напишіть міні-твір на одну із запропонованих тем:

а) Що з життя Сковороди я можу взяти собі за приклад?
б) «Сродна праця» — це найсолодша в світі річ...» (за твор­чістю Г. Сковороди).
в). Як розуміє щастя Григорій 
Сковорода?

Немає коментарів:

Дописати коментар